Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις (αρχείο PDF) της Πλαίσιο, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου το 2022 ανήλθε στο ποσό των 434,68 εκατ. ευρώ έναντι των 436,88 εκατ. ευρώ το 2021, με τη διοίκηση να σχολιάζει στην οικονομική έκθεση πως παρέμεινε «ουσιαστικά αμετάβλητος».
Ωστόσο, οι πωλήσεις λιανικής (η μητρική Εταιρεία διαθέτει 24 καταστήματα στην Ελλάδα και ηλεκτρονικό κατάστημα) υποχώρησαν κατά 7,76% στα 200,44 εκατ. ευρώ, συμβάλλοντας στο 46% περίπου των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου.
Και στην οικονομική έκθεση του 2022, ο Όμιλος, όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε, δεν κάνει καμία αναφορά στο ύψος των ηλεκτρονικών πωλήσεων, παρότι η παρουσία του στο ηλεκτρονικό εμπόριο χρονολογείται ήδη από το 1999.

Το επιχειρηματικό μοντέλο omnichannel της Πλαίσιο – Πηγή: Πλαίσιο
Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων, τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου και της Εταιρείας ανήλθαν σε 6,44 εκατ. ευρώ και 6,68 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα, μειωμένα κατά 42% και 36%. Τα κέρδη μετά τη φορολογία του Ομίλου και της Εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 5,06 εκατ. ευρώ και 5,34 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 40,2% και 32,9%.
Υπενθυμίζεται πως η Πλαίσιο ολοκλήρωσε τη διαδικασία εξόδου της από το Χρηματιστήριο Αθηνών την 20η Απριλίου 2023, ενώ στις 26 Απριλίου ο Γεώργιος Γεράρδος απέκτησε το 100% των μετοχών (squeeze out) της εταιρείας.
Σχετικά άρθρα:
- Public: Η εικονική ανάπτυξη και η ωμή πραγματικότητα
- Πτώση 92% κατέγραψαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Κωτσόβολος
- Media-Saturn: Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιστοιχούν στον τζίρο 333 καταστημάτων
- Πλαίσιο: Πωλήσεις ρεκόρ 437 εκατ. ευρώ το 2021
- Πλαίσιο: Οι επενδύσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στα logistics απέδωσαν
- Πλαίσιο: Υποχώρηση των πωλήσεων στο 20% παρά τον εξαπλασιασμό των διαδικτυακών πωλήσεων
- Πλαίσιο: Αύξηση πολυκαναλικών πωλήσεων κατά 8% στα 309 εκατ. ευρώ και μείωση κερδών το 2018
- Πλαίσιο: Πολυκαναλικές πωλήσεις 283 εκατ. ευρώ για το 2016
- Πλαίσιο: Συνεχίζει να επενδύει σε νέα φυσικά καταστήματα
- Πλαίσιο: Πολυκαναλικές πωλήσεις 283 εκατ. ευρώ για το 2013
Categories: Consumer Electronics, e-commerce, Multichannel Commerce
Απάντηση