Le New Black: Στις ηλεκτρονικές αγορές B2B μπαίνει η Zalando

Στις ηλεκτρονικές αγορές Χονδρική Πώλησης (B2B) μπαίνει η Zalando μέσω της εξαγοράς μειοψηφικού πακέτου μετοχών της ηλεκτρονικής B2B πλατφόρμας πώλησης ειδών μόδας Le New Black.

Le-New-BlackΗ πλατφόρμα της Le New Black διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 250 επώνυμες μάρκες ρούχων, ενώ θεωρείται σημείο τομής για τη Χονδρική Πώληση ειδών μόδας καθώς σε αυτή είναι εγγεγραμμένοι πάνω από 10.000 έμποροι από 80 χώρες. Μεταξύ των εμπόρων βρίσκονται ηχηρά ονόματα όπως η Les Galeries Lafayette, η Harvey Nichols, η Yoox, η Net-a-Porter και φυσικά η Zalando. Μέσω ενός ξεκάθαρου και απλού επιχειρηματικού μοντέλου, οι επώνυμες μάρκες ρούχων μπορούν να ενοικιάσουν ετησίως ένα ψηφιακό Showroom με πλήθος υπηρεσιών.

Le-New-Black-FreaturesΤο ύψος των εμπορικών συναλλαγών στην παραπάνω (γαλλική) πλατφόρμα αναμένεται να εκτιναχθεί στα 100 εκατ. ευρώ το 2016, έναντι 25 εκατ. ευρώ το 2014.

Η παραπάνω στρατηγική κίνηση της Zalando εντάσσεται στα πλαίσια ανάπτυξης της πλατφόρμας της, ενώ εάν λάβει κανείς υπόψη ότι αυτή πέρυσι εξαγόρασε την εταιρεία διοργάνωσης Fashion Events Bread & Butter (Bread & Butter by Zalando is a platform to connect fashion and brands with customers), εύκολα γίνεται πλέον κατανοητό για το ποιες είναι οι φιλοδοξίες της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: B2B, Business Models, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.