Στις ηλεκτρονικές αγορές Χονδρική Πώλησης (B2B) μπαίνει η Zalando μέσω της εξαγοράς μειοψηφικού πακέτου μετοχών της ηλεκτρονικής B2B πλατφόρμας πώλησης ειδών μόδας Le New Black.
Η πλατφόρμα της Le New Black διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 250 επώνυμες μάρκες ρούχων, ενώ θεωρείται σημείο τομής για τη Χονδρική Πώληση ειδών μόδας καθώς σε αυτή είναι εγγεγραμμένοι πάνω από 10.000 έμποροι από 80 χώρες. Μεταξύ των εμπόρων βρίσκονται ηχηρά ονόματα όπως η Les Galeries Lafayette, η Harvey Nichols, η Yoox, η Net-a-Porter και φυσικά η Zalando. Μέσω ενός ξεκάθαρου και απλού επιχειρηματικού μοντέλου, οι επώνυμες μάρκες ρούχων μπορούν να ενοικιάσουν ετησίως ένα ψηφιακό Showroom με πλήθος υπηρεσιών.
Το ύψος των εμπορικών συναλλαγών στην παραπάνω (γαλλική) πλατφόρμα αναμένεται να εκτιναχθεί στα 100 εκατ. ευρώ το 2016, έναντι 25 εκατ. ευρώ το 2014.
Η παραπάνω στρατηγική κίνηση της Zalando εντάσσεται στα πλαίσια ανάπτυξης της πλατφόρμας της, ενώ εάν λάβει κανείς υπόψη ότι αυτή πέρυσι εξαγόρασε την εταιρεία διοργάνωσης Fashion Events Bread & Butter (Bread & Butter by Zalando is a platform to connect fashion and brands with customers), εύκολα γίνεται πλέον κατανοητό για το ποιες είναι οι φιλοδοξίες της.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando εξαγόρασε την Tradebyte
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 33,6% στα 2,96 δισ. ευρώ
- Η Zalando αγοράζει την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της
- Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία
- Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando λάνσαρε την πλατφόρμα της «Style in Real Life» με μοντέλα της διπλανής πόρτας
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando προτίθεται να ταρακουνήσει και την διαφημιστική αγορά
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Categories: B2B, Business Models, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση