Αύξηση των εσόδων κατά 13% στα 143,1 δισ. δολάρια ανακοίνωσε (αρχείο PDF) για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η Amazon, ενώ τα καθαρά κέρδη υπερ-τριπλασιάστηκαν σε 9,9 δισ. δολάρια, από 2,9 δισ. δολάρια το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Ανάλυση Εσόδων κατά κατηγορία
Η αύξηση των εσόδων επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση (αρχείο PDF) κατά 26% των εσόδων από διαφήμιση στα 12,06 δισ. δολάρια, στην αύξηση κατά 20% των λειτουργικών εσόδων του Marketplace στα 34,34 δισ. δολάρια, στην αύξηση κατά 14% των Prime (συνδρομητικών) υπηρεσιών και στην αύξηση στα 10,17 δισ. δολάρια και στην αύξηση κατά 12% εκείνων των cloud computing υπηρεσιών Amazon Web Services (AWS).
Επίσης, τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 57,27 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 7% συγκριτικά με το αντίστοιχα διάστημα του 2022, ενώ τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods και Amazon Go αυξήθηκαν κατά 6% στα 4,96 δισ. δολάρια.
Ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής στον κόσμο προέβλεψε έσοδα για το τρέχον τρίμηνο στο εύρος των 160 δισ. δολαρίων και 167 δισ. δολαρίων.
Πρόσφατα η Amazon ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να εισέλθει στην αγορά της Νότιας Αφρικής μέσα στο 2024.
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon βλέπει να έρχονται καλύτερες μέρες
- Η Amazon έσπασε το φράγμα των 500 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εξασφάλισε δάνειο ύψους 8 δισ. δολαρίων
- Η Amazon σκοπεύει να εξαγοράσει την iRobot έναντι 1,7 δισ. δολαρίων
- Η Amazon εξαγοράζει το δίκτυο ιατρείων πρωτοβάθμιας φροντίδας One Medical έναντι 3,9 δισ. δολαρίων
- Στο «κόκκινο» η Amazon το α’ τρίμηνο για πρώτη φορά μετά το 2015
- Η Amazon φέρνει τα Luxury Stores στην Ευρώπη
- Amazon Shipping: Επίσημο λανσάρισμα στη Μ. Βρετανία
- 100.000 ηλεκτροκίνητα βανάκια Rivian παρήγγειλε η Amazon Logistics στοχεύοντας στον μετασχηματισμό της αγοράς ταχυμεταφορών
- Amazon, η μεγάλη κερδισμένη από την πανδημία του κορωνοϊού
- Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες στο Εμπόριο
- Ο μεγαλύτερος ταχυμεταφορέας της Amazon…είναι η ίδια η Amazon
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Amazon Key: Η Amazon θέλει να αποκτήσει τον έλεγχο πρόσβασης στην είσοδο της οικίας σας, φέροντας εις πέρας την παράδοση και στο «τελευταίο μίλι»
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση