Πριν από λίγες ημέρες, ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας, η κινεζική Shein, δημοσίευσε για πρώτη φορά το μέγεθος των πωλήσεων για την αγορά της Μ. Βρετανίας. Σύμφωνα με σχετική δημοσίευση στο Εμπορικό Μητρώο, η εταιρεία πραγματοποίησε τους 16 τελευταίους μήνες, έως το τέλος του Δεκεμβρίου 2022, πωλήσεις ύψους 1,12 δισ. στερλίνες και εισέπραξε καθαρά κέρδη ύψους 9,8 εκατ. στερλινών, ενώ δεν αποκλείεται την τρέχουσα χρονιά η ίδια εταιρεία να σπάσει το φράγμα του 1 δισ. σε πωλήσεις.
Σημειώνεται ότι η βρετανική εταιρεία, η οποία παρεμπιπτόντως καταχωρήθηκε στο μητρώο στις 6 Σεπτεμβρίου του 2021, παρέχει στη Shein μόνο υπηρεσίες διανομής και ως εκ τούτου οι υπόλοιποι αριθμοδείκτες δεν μπορούν να θεωρηθούν ουσιαστικοί.
Είναι ξεκάθαρο ότι η είσοδος της Shein στη βρετανική αγορά θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στις βρετανικές επιχειρήσεις, ASOS και Boohoo, οι οποίες εκτός από τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν από την αποχώρηση της Μ. Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον πληθωρισμό, έρχονται αντιμέτωπες, από το πουθενά, με το Reali-Time-Fashion της Shein και που απευθύνεται στο ίδιο καταναλωτικό κοινό, στους «millennials» και στη «γενιά Ζ».
Και σαν μην έφταναν τα παραπάνω και σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Shein μετά το Deal με τη Forever21 που δείχνει, όπως αναφέραμε πρόσφατα, την παρακμή του λιανικού εμπορίου έτοιμου ενδύματος, βρίσκεται σε συζητήσεις με τον όμιλο Frasers για την απόκτηση της πτωχευμένης Missguided, εταιρεία που απέκτησε η δεύτερη πέρυσι.
Σχετικά άρθρα:
- Τo Deal της Shein με τη Forever21 δείχνει την παρακμή του παραδοσιακού λιανικού εμπορίου έτοιμου ενδύματος
- Shein: Ανακοίνωσε και επίσημα την έλευση της διεθνούς πλατφόρμας της–marketplace
- Shein: 142 εκατ. πελάτες και έσοδα 22,7 δισ. δολάρια το 2022
- H Shein σκοπεύει να μετασχηματιστεί σε πλατφόρμα – Ξεκίνησε μονάδα παραγωγής ρούχων στην Τουρκία
- Η Shein λάνσαρε διαδικτυακή πλατφόρμα μεταπώλησης
- «Έκπληξη» από την Shein – Τετραπλασιασμός πωλήσεων στα 10 δισ. δολάρια
- Shein: Αύξηση τζίρου 88,67% στα 2,83 δισ. δολάρια το 2019
- Shein, η κινεζική εταιρεία φαινόμενο που κάνει πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολάρια, χωρίς να το καταλάβει κανείς
Categories: e-commerce, E-Fashion, M-Commerce
Απάντηση